تایید دامنه در رسلو resello

تایید دامنه در رسلو resello

 

اگر شما هم در رسلو دامنه های خود را ثبت می کنید یک پیغام در صفحه اصلی دامنه برای شما نمایان خواهد شد که متن این پیغام به صورت زیر می باشد :

Hostcontrol

domainname.com pending validation

The registrant details for domainname.com have not been validated yet, if you are the registrant please check your e-mail for instructions on how to validate and activate your domain.

Hostcontrol

این پیام به این معنی است که دامنه شما که در رسلو ثبت کرده اید در انتظار تایید می باشد ، اگر ثبت کنند (صاحب امتیاز دامنه) هستید برای تایید و فعال سازی دامین خود ایمیل خود را چک کنید ، برای فعال سازی دامنه ایمیلی همچون تصویر زیر دریافت می کنید .

هنگام ثبت دامنه یک ایمیل مشابه ایمیل زیر برای شما ارسال می شود که به منظور تایید دامین لازم است ابتدا بر روی لینک موجود در ایمیل خود کلیک نمایید.

تایید دامنه در رسلو

 

پس از کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل صفحه ای باز می شود که فرمی نمایش داده می شود ، فرم را همانند تصویر زیر تکمیل و بر روی submit کلیک نمایید .

 

تایید دامنه در رسلو resello

پس از تکمیل فرمو انجام مراحل فوق از شما در پیغامی انگلیسی تشکر می شود و پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت دامنه را به شما نمایش می دهد .

دامنه شما پس از چند ساعت دیگر فعال می شود و می توانید از دامنه استفاده کنید ، چنانچه پس از ۱۲ ساعت فعال نشد با پشتیبانی دامنه خود تماس بگیرید .

امیدواریم آموزش تایید دامنه در رسلو resello مورد استفاده شما قرار گرفته باشد .

با آرزوی موفقیت و تندرستی …

2 دیدگاه برای “تایید دامنه در رسلو resello

    • امیر حاجیان گفته:

      سلام
      وقت بخیر
      لازم هست به ثبت کننده اطلاع دهید تا ایمیل تایید مجددا براتون ارسال بشه
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *