طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی سایت رایگان که بوسیله رنگین وب انجام می شود موقعیت بسیار مناسبی برای شما می باشد که به دنبال طراحی سایت رایگان هستید تا تنها با پرداخت هزینه هاست و دامنه سایت سایت شوید.

در طراحی سایت رایگان رنگین وب شما میتوانید فقط با پرداخت هزینه هاست ( فضای وب سایت ) و دامنه ( آدرس وب سایت ) صاحب و مالک سایت گردید.

در ساخت سایت رایگان با پرداخت هزینه هزینه هاست و دامنه ، نصب و تنظیم سایت ساز ( سیستم سایت ) و قالب ( ظاهر سایت ) به صوت رایگان برای شما انجام می شود.

 

[/vc_column_text][ARPrice id=”101″][vc_column_text]

برای ثبت سفارش طراحی سایت رایگان با ورود به صفحه سفارش هاست ( فضای وب سایت ) ، میزان هاست ( فضای وب سایت ) مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سفارش را ثبت نمایید و در زمان ثبت سفارش تیک گزینه ” نصب رایگان سایت ساز ” را بزنید.

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

مزایا و معایب طراحی سایت رایگان :

طراحی سایت رایگان دارای مزایا و معایبی است که در‌این مقاله به طور کامل و جامع مزایا و معایب طراحی وب سایت رایگان را برای شما بیان میکنیم تا شما با اطلاعات کامل بتوانید نسبت به سفارش طراحی وب سایت رایگان اقدام نمایید.

[/vc_column_text][vc_tta_accordion shape=”square” color=”turquoise” spacing=”5″ c_align=”right” c_position=”right” active_section=”” collapsible_all=”true” css=”.vc_custom_1518192436657{background-color: #fbfbfb !important;}”][vc_tta_section title=”برتری طراحی سایت رایگان نسبت به وبلاگ :” tab_id=”1″][vc_column_text]

چنانچه که قصد دارید از سیستم های وبلاگ دهی مجانی که امکانات بسیار بسیار محدودی دارا هستند و امکان افزایش امکانات را ندارد استفاده فرمایید به شما پیشنهاد میکنیم به جای فعال سازی وبلاگ از سرویس طراحی وب سایت رایگان رنگین وب استفاده کنید.

یکی مشکل ها اصلی و با اهمیت وبلاگ و سرویس های وبلاگ دهی این است که شما به طور بی نقص بر روی وب لاگ خویش مالکیت ندارید.

یکی دیگر از مشکل های سرویس وبلاگ دهی وجود احتمال حذف شدن وبلاگ در صورت بروز نقص فنی می باشد.

چنانچه که از طراحی رایگان سایت توسط رنگین وب استفاده کنید و سایت خود را فعال‌سازی کنید مالکیت دامنه و سایت یه صورت کامل متعلق به شما خواهد بود.

ما از تمامی وبسایت هایی که توسط ما راه‌اندازی می شوند به طور هفتگی بک آپ تهیه می‌کنیم تا در صورت به وجود آمدن نقص‌ فنی ، اطلاعات وبسایت شما‌را بازگردانیم.

همینطور خود شما نیز می تونید از وب سایت خود بک آپ تهیه نمائید و نزد خویش نگه دارید.

طراحی سایت رایگان

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”طراحی وب سایت رایگان برای چه افرادی مناسب میباشد ؟ :” tab_id=”2″][vc_column_text]

طراحی سایت رایگان برای کسانی مناسب است که قصد دارند بدون صرف هزینه یا با صرف هزینه ای بسیار ناچیز وب سایتی برای کسب و کار خویش یا وب سایتی شخصی داشته باشند .

چنانچه که انگیزه شما از ساخت سایت داشتن سایتی معمولی به منظور ارسال مطالب و عکس میباشد که پس از مدتی بتوانید به راحتی آن را ارتقاء دهید , ساخت سایت رایگان مطلوب ترین و شایسته ترین برای شما است .

این گونه طراحی وب سایت رایگان بیشتر مناسب وبسایت های شخصی و وبلاگ ها می‌باشد.

چنانه میخواهید به طور کاملا حرفه ای و اصولی در دنیای ایترنت کار نمائید به جای طراحی رایگان , طراحی سایت حرفه ای با تعرفه مناسب را به شما توصیه می کنیم.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مزایای طراحی وب سایت رایگان :” tab_id=”3″][vc_column_text]

یکی‌از مزایای مهم و اصلی طراحی سایت رایگان این است که که شما جهت راه‌اندازی سایت ساده ناچار به پرداخت هزینه فراوان نیستید.

شما میتوانید صرفا با پرداخت هزینه بسیار ناچیز شامل هزینه هاست و دامنه سایت صاحب و مالک سایت تماما اختصاصی گردید.

همینطور پس از طرحی وب سایت رایگان شما قادر میباشید در هر هنگامی که مایل باشید با پرداخت هزینه , سایت خود را توسعه و گسترش دهید واز قالب های حرفه ای و امکانات حرفه ای استفاده کنید .

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مدیریت کاملا آسان در طراحی وب سایت رایگان :” tab_id=”4″][vc_column_text]

دلیل اصلی نگرانی کاربران از طراحی وب سایت رایگان دشواری و زمان بر بودن کار با محیط مدیریت سایت است.

طراحی سایت رایگان که ما برای شما انجام میدهیم به صورتی است که شما بدون داشتن علم فنی و علم برنامه نویسی بلکه صرفا با آشنایی به کار با اینترنت می‌توانید وبسایت خود را به راحتی مدیریت نمائید.

محیط مدیریت وبسایت به طور کامل فارسی و ساده میباشد که به راحتی می‌توانید همانند وبلاگ ها سایت خود را مدیریت کنید.

طراحی سایت رایگان

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”معایب طراحی وب سایت رایگان :” tab_id=”5″][vc_column_text]

یکی‌از معایب طراحی سایت رایگان این میباشد که در ساخت سایت رایگان برای سایت شما از قالب های ساده و عادی استفاده می شود.

قالب های ساده از لحاظ ظاهر گرافیکی در‌حد ابتدایی و عادی قرار دارند , ولی این نکته را نیز بایستی بدانید که وبسایت شما به راحتی امکان ارتقا دارند .

در طراحی سایت رایگان پیکربندی امنیتی و پیکربندی سئو بر روی وبسایت شما انجام نمیشود.

پیکربندی سئو مرتبط به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش بازدید و کاربران وب سایت می‌باشد .

طراحی سایت رایگان را به هیچ وجه به وبسایت هایی که به طراحی حرفه ای نیاز دارند پیشنهاد نمی‌‌کنیم.

بلکه ساخت سایت رایگان مناسب کسانی می‌باشند که قصد ندارند مبلغ زیادی برای ساخت وب سایت صرف کنند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]