نسخه جدید سامانه پیام کوتاه

نسخه جدید سامانه پیام کوتاه

انتظارها به پایان رسید!

 

رونمایی از سورس جدید در روز جمعه ۱۲ تیرماه

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)

 

– ظاهر متفاوت و منحصر بفرد لاگین پنل با امکان اضافه کردن عکس پس زمینه با کیفیت بالا

– تغییرات اساسی در چینش منوهای اصلی و سهولت در استفاده

نکات بسیار مهم و اساسی در خصوص زمان و تغییرات سامانه پیام کوتاه :

لطفا این نکات را به دقت تا انتها مطالعه نمایید

۱- سامانه پیامک رنگین وب به آدرس www.ranginweb.ir در روز جمعه ۱۲ تیرماه به دلیل به روز رسانی و آپلود نسخه جدید سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیام کوتاه در دسترس نخواهد بود.

۲- تنظیمات پاسخ های دستی، منشی پیام دریافتی و رویدادها و … حذف ( ریست ) خواهند شد و لازم است به محض رونمایی نسخه جدید سامانه پیام کوتاه این موارد را مجددا تنظیم نمایید ؛ بنابراین خواهشمندیمک جهت جلوگیری از مشکل از تمامی آن ها یادداشت برداری نمایید .

۳- تمامی شماره های گزارشات ارسال (در یک هفته اخیر) از سامانه حذف خواهد شد، بنابراین حتما باید خروجی های لازم از ارسال های مورد نیاز خود را داشته باشید. شایان ذکر است گزارشات بیش از یک هفته در حال حاضر به صورت خودکار از سامانه حذف می شوند.

۴- ارسال هایی که به صورت اراسل در آینده انجام داده اید انجام نخواهند شد، بنابراین می بایست حتما بعد از رونمایی نسخه جدید سامانه پیام کوتاه ، مجددا تنظیم شوند.

۵- علی رغم تغییرات اساسی در نسخه جدید سامانه پیام کوتاه ، با توجه به سهولت استفاده از منوها و گزینه ها به راحتی خواهید توانست در چند دقیقه تمام منوها را فرا گرفته و نگرانی در خصوص عدم احاطه به نرم افزار وجود نخواهد داشت.

۶- امکانات ویژه ای نظیر تغییر سطوح دسترسی بسته ها (B، A، AS و …) و اضافه کردن بسته جدید، درج خبر توسط نماینده برای زیرکاربران، تغییر نام کاربری، همزمانی در انتخاب گیرندگان در ارسال انبوه، امکان ست کردن چندین عکس جهت نمایش در صفحه لاگین، حذف محدودیت ارسال انبوه و … به محض رونمایی از نسخه جدید سامانه پیام کوتاه در دسترس بوده و سایر امکانات نظیر ارسال کدپستی و محله ای از روی نقشه (بیش از ۲۵ شهر) ، ماژول کدخوان، ارسال نظیر به نظیر از فایل، ارسال با کلمات کلیدی از طریق تمامی اپراتورها، ارسال تلگرام و … به سرعت اضافه خواهند شد.

۷- پس از رونمایی نسخه جدید سامانه پیام کوتاه ، می توانید تمامی مشکلات احتمالی، پیشنهادات، انتقادات و همچنین درخواست ماژول های متنوع را از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا در برنامه تیم فنی قرارگرفته و در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود. این مورد را می توانید به کاربران و نمایندگان خود نیز اعلام نمایید تا از نظرات تمامی کاربران سامانه مطلع و رضایت همگی آن ها را جلب نماییم.

۸- با تغییرات انجام شده در سورس سامانه پیامک  و اصلاح زیرساخت های فنی ، علاوه بر امنیت بسیار بالا ، آپدیت ها و ارائه ماژول های متنوع و جذاب و همچنین نرم افزار های موبایلی سامانه و … با سرعت بسیار بالا ارائه شده و هر هفته شاهد تغییرات و ماژول های جدید خواهید بود!

 

 

“امیدواریم بتوانیم رضایت شما دوست عزیز را کسب نماییم تا قدردان زحمات و همراهی شما باشیم”

2 دیدگاه برای “نسخه جدید سامانه پیام کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *