جلوگیری از دزدین فایل از هاست

جلوگیری از دزدین فایل از هاست

شاید برای شما پیش آمده باشد که تصویری را در وب سایت خود درج می کنید اما برخی از وب سایت ها تصاویر وب سایت شما را کپی و در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده می کنند که این امر موجب استفاده شدن پهنای باند هاست شما می باشد ، در این حالت به ازای هر دفعه نمایش تصویر در وب سات کپی کننده از پهنای باند شما استفاده می شود .

و یا ممکن است شما یک فایل را برای دانلود در وب سایت خود قرار دهید و برخی این لینک دانلود شما را در سایت خود قرار دهند ، به ازای هر بار دانلود این فایل در سایت آن ها از حجم پهنای باند هاست شما کاسته می شود .

برای جلوگیری از دزدین فایل از هاست کد زیر را در .htaccess که در public_html هاست موجود است وارد نمایید تا از دزدین فایل از هاست جلوگیری نمایید .

RewriteEngine on

RewriteCond % !^$
RewriteCond % !^http://(www.)?domain.com.*$ [NC] RewriteRule .(gif|jpg)$ – [F]

در کد بالا به جای عبارت domain.com آدرس دامنه خود را وارد نمایید .

در کد بالا فرمت فایل ها هم قابل تغییر است در کد بالا دو فرمت jpg و gif فیلتر شده اند که شما می توانید فرمت فایل را به mp3 و یا هر فرمت دیگری تغییر دهید .

استفاده از این روش مزیت های فراوانی دارد یکی از مزیت های اساسی این روش جلوگیری از دزدین فایل از هاست ، کاهش استفاده پهنای باند و استفاده کمتر از سخت افزار سرور سایت شما می باشد .

جلوگیری از دزدین فایل از هاست

جلوگیری از دزدین فایل از هاست, کاهش مصرف پهنای باند هاست, دزدیدن فایل از هاست, جلوگیری از دزدیدن فایل, جلوگیری از کپی تصاویر سایت, جلوگیری از کپی فایل های سایت,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *