طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس در جهان و ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است به گونه ای که طبق آخرین آمار از بین تمامی وب سایت ها ۲۵ درصد یا وردپرس طراحی و راه اندازی شده اند که آمار محبوبیت سیستم وردپرس را نشان می دهد .

اگر هنوز در مورد طراحی سایت با وردپرس شک دارید و نمی توانید تصمیم بگیرید بد نیست بدانید که ۷۴ میلیون وب سایت با وردپرس راه اندازی شده اند

چنانچه فکر می کنید طراحی سایت با وردپرس برای سایت های شرکتی مناسب نمی باشد لازم است خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بالغ بر ۱ میلیون وب سایت تجاری در سرتاسر دنیا با وردپرس راه اندازی شده اند .

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست ؟

 

وردپرس یک سایت ساز می باشد که می توان در طراحی وب سایت از آن استفاده نمود ، امروزه طراحی سایت با وردپرس توسط طراحان وب سایت زیادی مورد استفاده قرار می گیرد .

سیستم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با امکانات بسیار متنوع و جالبی است که می توان گفت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر مدیریت محتواها دارد که این مورد از بزرگترین مزایای طراحی سایت با وردپرس می باشد ، قابلیت انعطاف پذیری وردپرس باعث شده تا بتوان با آن هر نوع وب سایتی را طراحی نمود .

 

طراحی سایت با وردپرس

 

مزایای طراحی وب سایت با وردپرس

 

ساخت سایت با وردپرس مزایای زیادی دارد که به چندین تکته از مهم ترین مزایا می توان اشاره نمود

مهمترین مزایای وردپرس عبارتند از:

  • سئو قوی نسبت به سایر سایت ساز ها
  • سادگی و راحتی محیط مدیریت
  • انعطاف پذیری فوق العاده
  • تعدا بسیار زیاد قالب های وردپرس
  • بروزرسانی های امنیتی خودکار و آسان
  • بروررسانی سریع و متعدد
  • وجود افزونه های بسیار زیاد در تمامی زمینه ها
  • امکان کدنویسی و توسعه وردپرس به زبان php در نهایت سادگی

 

۱- محیط مدیریت ساده و کاربر پسند :

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس سادگی محیط مدیریت و کاربر پسند بودن آن است به گونه ای که هر شخصی با کمترین میزان دانش و حتی بدون داشتن دانش فنی و فرادی که تجربه مدیریت سایت را ندارند می توانند به راحتی با آن کار کنند .

 

۲- انعطاف پذیری فوق العاده :

انعطاف پذیری از بزرگترین مزایای طراحی وب سایت با وردپرس است ، این ویژگی سبب شده تا بتوان برای آن به تعداد نا محدود قالب و افزونه طراحی کرد ، همچنین می توان از قالب و افزونه های رایگان و غیر رایگان آن استفاده نمود .

 

۳- سئو مناسب / بهینه سازی سایت :

اکثریت طراحان وب سایت وردپرس را بهترین سیستم مدیریت محتوای کد باز می دانند ، وردپرس علاوه بر سادگی و انعطاف پذیری از سئوی مناسبی برخوردار است که این موضوع در بین سایر سیستم های مدیریت محتوا به ندرت دیدیه می شود و حتی می توان گفت دیده نمی شود .

نام وردپرس با سئو عالی و بهینه سازی سایت گره خورد است ، در اصل هدف اصلی اکثریت افراد از طراحی وب سایت با وردپرس سئو مناسب آن در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا می باشد .

طراجی وردپرس به گونه ای می باشد که در جالت پیش فرض از سئو مناسبی برخوردار است که با کمی تغییرات می توان سئو آن را را به حد مطلوب رساند .

 

۴- بروزرسانی متعدد و رایگان :

یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت با وردپرس بروزرسانی سریع، متعدد و رایگان می باشد .

این بروز رسانی ها برای بهبود سطح امنیت ، بهینه سازی محیط کاربری ، افزودن ویژگی جدید و … انجام می گیرد و همین امر باعث می شود تا سایت های وردپرسی همیشه از پتانسبل بالایی برای پیشرو بودن برخوردارند .

 

رنگین وب با توجه به محبوبیت وردپرس شروع به طراحی سایت با وردپرس و طراحی انواع قالب وردپرس برای علاقه مندان کار با وردپرس نموده است .

 

جهت استعلام قیمت طراحی سایت کلیک کنید

 

 

2 دیدگاه برای “طراحی سایت با وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *