طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با افزایش قابل توجه دسترسی کاربران به اینترنت و گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی ، لزوم طراحی سایت شرکتی و فعالیت شرکت ها و کسب و کارها در فضای مجازی بیشتر از قبل احساس می شود.

قدم اول برای حضور شرکت ها و کسب و کارها در فضای مجازی داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای می باشد.

همانطور که داشتن دفتر و محل فعالیت برای یک شرکت ضروری است ، داشتن یک سایت به عنوان یک پایگاه یا دفتر مجازی در اینترنت لازم است تا شرکت بتواند بدون واسطه محصولات خود را در سراسر کشور عرضه کند و با مشتریان خود ارتباط داشته باشد.

همچنین کاربران و مشتریان یک شرکت نیاز دارند بتوانند بدون مراجعه حضوری و تنها با مراجعه به وب سایت شرکت از جدیدترین خدمات ، محصولات ، اخبار و قیمت ها اطلاع پیدا کنند .

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی توسط رنگین وب

طراحی ریسپانسیو سایت

طراحی واکنش گرا

طراحی وب سایت شرکتی به صورت کاملا واکنش گرا جهت نمایش صحیح در تمامی دستگاه ها

بهینه سازی و سئو سایت

فروشگاه بهینه سازی و سئو شده

رعایت کلیه استاندارد ها و اصول بهینه سازی و سئو به منظور افزایش سرعت و سئو وب سایت شرکتی

مدیریت آسان وب سایت با زبان فارسی

مدیریت آسان

امکان مدیریت آسان وب سایت با محیط مدیریت فارسی و روان

امنیت بالا

امینت بالا

اعمال تنظیمات امنیتی حرفه ای جهت افزایش امنیت سایت

سرعت بالای بارگذاری سایت

سرعت بالا

بهینه سازی سایت شرکتی به منظور افزایش سرعت بارگزاری

طراحی امکانات پیشرفته در سایت

امکانات پیشرفته

افزودن امکانات پیشرفته و حرفه ای برای سایت های شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی

در صورتی که به دلیل بالا بودن هزینه طراحی سایت شرکتی اقدام به راه اندازی سایت برای شرکت خود نکرده اید، ما وب سایت شرکتی شما را تعرفه مناسب و با کیفیت بالا طراحی می کنیم.

در رنگین وب طراحی سایت شرکتی با تعرفه های مناسب و امکانات حرفه ای انجام می شود. شما می توانید با توجه به امکاناتی که برای وب سایت خود نیاز دارید و میزان مبلیغ که می توانید هزینه کنید یکی از بسته ها را انتخاب کنید تا سایت شما را مطابق با آن طراحی کنیم.

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی

بسته نقره ای

طراحی فروشگاه اینترنتی

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
دو میلیون و پانصد هزار تومان

۱۰۰۰ مگابایت هاست
دامنه ir یک ساله
یک سال پشتیبانی فنی

دارد نامحدود صفحه، دسته بندی و منو
دارد بخش اخبار، مقالات و وبلاگ
دارد صفحه خدمات، درباره ما، تماس
دارد درج تصویر، صوت و فیلم
دارد بخش معرفی نمونه کار
دارد سیستم فرم ساز حرفه ای
دارد صفحه ساز گرافیکی حرفه ای
دارد سیستم چت آنلاین
دارد اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
دارد سیستم امنیتی حرفه ای
دارد سامانه پیام کوتاه حرفه ای
دارد مدیریت فارسی و حرفه ای

بسته طلایی

طراحی فروشگاه اینترنتی

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
چهار میلیون تومان

۲۰۰۰ مگابایت هاست
دامنه ir یک ساله
یک سال پشتیبانی فنی

+ تمام امکانات بسته نقره ای
دارد فروشگاه اینترنتی
دارد فروش محصولات فیزیکی و دانلودی
دارد سیستم حرفه ای عضویت کاربران
دارد پنل کاربری حرفه ای
دارد سیستم حرفه ای صدور فاکتور
دارد سیستم پشتیبانی (تیکت)
دارد اتصال فروشگاه به سامانه پیامک
دارد سیستم پیشرفته تخفیف دهی
دارد بهینه سازی سرعت سایت
دارد سئو اولیه (تنظیمات سئو)
دارد سئو اولیه (تنظیمات سئو)

سفارش آنلاین طراحی سایت شرکتی

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

استعلام قیمت طراحی سایت شرکتی

چنانچه پلن و امکانات مورد نیاز شما در هیچ کدام از بسته های بالا وجود ندارد می توانید جهت استعلام قیمت طراحی سایت شرکتی با امکانات مد نظر خود از فرم روبرو استفاده نمایید.​

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

یکی از مهم ترین اهدافی که شرکت ها از طراحی وب سایت برای خود دنبال می کنند بازاریابی اینترنتی ، معرفی شرکت ، افزایش فروش و درآمد زایی می باشد .

اهداف دیگر شرکت ها :

  • معرفی خدمات
  • فروش و ارائه خدمات به صورت اینترنتی
  • معرفی و ارائه مشخصات دقیق محصولات
  • برند سازی شرکت
  • تجارت سود آور با کمترین هزینه
  • سهولت کاربران در سفارش
  • محصولات و خدمات بدون مراجعه حضوری
  • کاهش هزینه ها
  • کاهش نیروها

در برخی موارد ممکن است تمامی این موارد هدف یک شرکت از طراحی وب سایت باشد

یکی از ویژگی های اصلی و مهم یک سایت شرکتی ، معرفی شرکت در دنیای اینترنت به تمامی شهر ها و حتی کشورها می باشد . همچنین در طراحی سایت شرکتی نمونه خدمات و محصولات که به مشتریان خود ارائه می دهید نمایش داده می شود .

چنانچه طراحی وب سایت شرکتی با متد های روز انجام شود و بهینه سازی آن به نحوی انجام شود که کلمات کلیدی به بهترین شکل معرفی شود ، شرکت می تواند به مهم ترین ویژگی مورد نظر خود یعنی کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو دست یابد .

در طراحی وب سایت شرکتی می توان بخشی را جهت معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت قرار داد که با انجام این امر می توان اعتماد کاربران و مشتریان بیشتری را نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی جلب کرد .

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

سایت شرکتی شما را به گونه ای استاندارد و بهینه مطابق اصول سئو طراحی می کنیم تا بتوانید با رعایت سایر اصول سئو در موتور های جستجو رتبه مناسبی کسب کنید و بتوانید بازدید کننده های بیشتری بدست آورید.

با توجه به اینکه امروزه کاربران گوشی های هوشمند بسیار بیشتر از قبل شده است، در حال حاضر اکثر جستجوها با گوشی های هوشمند انجام می شود. به همین دلیل لازم است وب سایت شرکتی به گونه ای طراحی شود که در تمامی دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ و … به صورت صحیح و استاندارد نمایش داده شود.

تمامی سایت ها از جمله سایت های شرکتی را به صورت کاملا ریسپانسیو (واکنش گرا) طراحی می کنیم تا در تمامی دستگاه ها به صورت صحیح و استاندارد نمایش داده شود.

طبق آخرین الگوریتم های گوگل، ریسپانسیو بودن سایت برای کسب رتبه مناسب در موتور جستجوگر گوگل بسیار مهم است. سایت هایی که ریسپانسیو (واکنش گرا) باشند در مقایسه با سایت هایی که ریسپانسیو نیستند رتبه بهتری بدست می آورند.

کلیه سایت هایی که توسط رنگین وب طراحی می شود دارای محیط مدیریت فارسی و کاملا آسان می باشد، به گونه ای که برای مدیریت وب سایت نیازی به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. تنها با آشنایی با اینترنت و وب گردی می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید.

علاوه بر این در کار با هر بخشی از مدیریت سایت دچار مشکل شوید پشتیبان های رنگین وب شما را راهنمایی خواهند کرد.

چنانچه طراحی وب سایت شما بر اساس استانداردهای سئو و گوگل طراحی و بهینه سازی شود، می توانید در زمان نسبتا کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسید .

یکی از مهم ترین انواع طراحی سایت ، طراحی سایت شرکتی می باشد باید بر اساس نوع تجارت و کار شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن موسسه و شرکت طراحی و بهینه سازی گردد.

در صورت تمایل می توانید سئو سایت شرکتی خود را به رنگین وب بسپارید تا شما را در کلمات کلیدی مد نظر خود به صفحه اول و رتبه های برتر گوگل برسانیم. لازم به ذکر است که هزینه سئو جدای از هزینه طراحی سایت و مطابق با میزان رقابت در حوزه کاری و کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشد.