قوانین رنگین وب

قوانین رنگین وب

 سایت های زیر را به هیچ عنوان میزبانی نخواهیم کرد

۱-سایت های مخالف دین مبین اسلام ۲- سایت های مخالف قوانین رایانه ای جاری کشور که در  اینجا می توانید آنها را مشاهده کنید ۳- سایت هایی که مروج فرهنگ مبتذ ل غربی باشند مانند : ر  پ و مو  سیقی ها  و  تصا ویر مبتذ  ل ایرانی و خارجی و … ۴- سایت هایی که در زمینه موضوعات غیر قانونی مانند ما + هو + اره و فروش و پخش وی -۲- پی -۲- ان , سایت های عبور از ف -۲- ی ل -۲- ت ر و … فعالیت می کنند  قوانین هاست

رعایت  قوانین و مقررات ذیل برای کلیه کاربران الزامی می باشد (با دقت کامل مطالعه فرمایید)

۱) پس از پرداخت هزینه از جانب شما پرکردن فرم پرداخت وجه , فعال شدن سرویس های درخواستی بین ۳ دقیقه تا ۷۲ ساعت ممکن است به طول انجامد در حالی که تمام سعی ما در این راستا است که سرویس های درخواستی در کمتر از ۲۴ ساعت راه اندازی گردند.

۲) در صورت عدم پرداخت بموقع هزینه ها , وب سایت شما مسدود خواهد گردید و رنگین وب میتواند از بازدید وب سایت شما به منظور خسارت های وارد شده تا زمان پرداخات هزینه ها استفاده تجاری نماید.

۳) بازگرداندن بک آپ های روزانه برای هر کاربر ۱ مرتبه در ماه رایگان میباشد و درصورت تقاضای بیش از ۱ مرتبه در ماه به ازای هر بازگردانی هزینه دریافت میگردد.

۴) وب سایت هایی که از بانک های اطلاعاتی پرترافیک استفاده مینمایند در صورتی که برای سرور مشکل ساز شوند و یا باعث فشار آمدن به آن شوند پس از ارایه پیشنهاد برای ارتقا به VPS, مسدود خواهند شد.

۵) پهنای باند هر کدام از پلان ها مشخص است , در صورتی که پهنای باند وب سایت شما به اتمام رسید وب سایت شما مسدود می گردد , برای افزایش پهنای باند میتوانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته تا از هزینه ارتقای آن مطلع گردید.

۶) پشتیبانی خدمات رنگین وب برای کاربران عزیز پس از انجام سفارش از طریق بخش پشتیبانی وب سایت رنگین وب صورت میگیرد و به درخواست هایی که از طریق ایمیل صورت گیرند به دلایل امنیتی توجهی نخواهد شد.

۷) رنگین وب متعهد میشود از وب سایت شما در برابر حملات هکر ها و تخریب کنندگان تا حد امکان محافظت نموده و از فاش شدن اطلاعات شما جلوگیری به عمل آورد و با بوجود آوردن بستر های مناسب و ایجاد سامانه های پشتیبان گیری از اطلاعات شما محافظت نماید.

۸) رنگین وب حق دارد در هر زمانی نسبت به چک کردن اطلاعات شما اقدام نموده و از قانونی بودن آنها اطمینان حاصل آورد.

۹) رنگین وب تابع قوانین بین المللی می باشد و شما کاربران عزیز نیز باید به قوانین بین المللی کپی رایت احترام گذاشته و آنرا زیر پای نگذاشته تا وب سایت شما اجازه ی ادامه ی فعالیت داشته باشد.

۱۰) وب سایت هایی که از اسکریپت های غیر قانونی (Null شده) استفاده مینمایند اجازه استفاده از سرویس های رنگین وب را ندارند و در صورت شکایت شرکت مذکور مطابق قانون رفتار خواهد شد.

۱۱) وب سایت های غیر اخلاقی اجازه استفاده از سرویس های رنگین وب را ندارند و در صورت مشاهده موارد مشابه مطابق قانون وب سایت شما مسدود خواهد شد.

۱۲) رنگین وبدر هر زمانی میتواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد بنابراین هر از چند وقت یکبار این قسمت را مطالعه فرمایید.

 استفاده از خدمات گروه نرم افزاری رنگین وب ، یعنی قبول داشتن کلیه قوانین و مقررات رنگین وب، پس لطفا تمامی بندهای آیین نامه مقرراتی رنگین وب را دقیقا مطالعه فرمایید تا بعدا دچار مشکلات احتمالی نشوید

با تشکر : گروه نرم افزاری رنگین وب