هاست با ترافیک نامحدود حقیقت دارد ؟

هاست با ترافیک نامحدود

هاست یا سرور مجازی که شما از شرکت های هاستینگ خریداری می کنید اطلاعاتی از جمله پهنای باند، ترافیک، هارد دیسک، پردازش‌گر، حافظه و همچنین نرم‌افزارهای نصب شده در اختیار شما قرار می دهند که در میان برخی از ارائه دهندگان هاستینگ ، هاست با ترافیک نامحدود ارائه می دهند که شما را با واقعیت های این مسئله آشنا می کنیم .

شاید برای شما پیش آمده باشد که با تبلیغات هاست با ترافیک نامحدود مواجه شده باشید و اقدام به خرید کرده باشید اما بر این عقیده هستیم که چیزی به نام نامحدود وجود ندارد .

یک سرور هاست با پورت یک گیگابایت با سرعت دانلود ۱۲۵ مگابیت بر ثانیه ، اگر در ۳۰ روز ماه و ۲۴ ساعت شبانه روز با حداکثر سرعت دانلود کند ماهانه می شود حدود ۳۲۱ ترابایت .

افراد و شرکت هایی که هاست نامحدود با هزینه بسیار کم در اختیار شما قرا می دهند ، کل پورت سرور را در اختیار شما قرا نمی دهند بلکه با mod_bandwidth در آپاچی سرعت اتصال هر سایت یا اکانت را بر روی نیم مگابیت بر ثانیه تنظیم می کنند که با این نیم مگابایت شما در ۳۰ روز ماه به صورت ۲۴ ساعته هر چقدر تلاش کنید با حداکثر سرعت دانلود نهایتا ۱۰۰ گیگ ترافیک مصرف می کنید البته اگر این مقدار به سرور فشار نیاورد که قطعا این مقدار ترافیک برای یک سایت فشار زیادی به سرور وارد می کند که در صورت وارد شدن فشار به سرور سایت شما مسدود می شود .

ناگفته نماند که اکثر ارائه دهندگان هاستینگ سرعت اتصال هر کاربر را روی نیم مگابیت قرار نمی دهند ، این مقدار بسته به نوع سرویس متغیر می باشد .

خب اینگونه محدود کردن پورت سرور برای هر اکانت ، باعث می شود در اوج مصرف سایت شما با کنید سرعت برای بازدید کنندگان مواجه شود .

هاست ترافیک نامحدود همانند آن می باشد که یک ماشین قدیمی همچون ژِیان در اختیار شما قرار دهند و به شما بگویند می توانید در اتوبان با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید در حالی که با این ماشین نهایت بتوانید با ۷۰ یا ۸۰ کیلومتر رانندگی کنید .

اما ترافیک محدود همانند این است که به شما یک ماشین خارجی آخرین مدل در اختیار شما بگذارند و بگویند که در این اتوبان حداکثر با ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می توانید رانندگی کنید و برای سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر لازم است هزینه آن را بپردازید .

با این توصیف هایی که خدمت شما ارائه شد به نظر شما هاست با ترافیک نامحدود که امکان استفاده مناسب از آن وجود ندارد لذت بخش است یا هاست با ترافیک محدود که تا آخرین مقدار ترافیک آن می توانید استفاده کنید .

امیدواریم فریب تبلیغات هاست با ترافیک نامحدود را نخورید .

موفق باشید

هاست با ترافیک نامحدود, ترافیک نامحدود, ترافیک نامحدود هاست, ترافیک هاست, پهنای باند نامحدود, هاست با پهنای باند نامحدود,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *